QOODER QV3
MAXIMAAL FLEXIBEL MET JE AUTORIJBEWIJS
De QV3 is een slimme en dynamische mobiliteitsoplossing. De enige 3-wiel motorscooter met het exclusieve HTS TM hydraulisch kantelsysteem. Als eerste met vóór een grote maat wielen (14″). Gewoon te rijden met je autorijbewijs. Met de QV3 kies je voor stijl en design, voor uitgebalanceerde vorm én techniek. Voor de perfecte combinatie van efficiency, fun en vrij gevoel.
Soepel door het verkeer
Zoek je een vlotte reisgenoot? Ontdek de QV3! Met een laag zwaartepunt, het innovatieve kantelsysteem en een pittige motor gaat elke reis snel, probleemloos, ontspannen én veilig. Soepel manoeuvreren door de stad, feilloos sturend door bochten en langs kuilen of door de file en lekker toeren op andere wegen, dát is de QV3.
Stabiel én wendbaar
Even een stukje techniek: dankzij het gepatenteerde HTS TM systeem blijft de machine perfect in balans.
Merk het bij het verkeerslicht als je stopt, merk het als je over oneffenheden rijdt. Je hebt altijd volledige controle, rijdt veilig en tóch verlies je niets aan wendbaarheid. Hoe heerlijk is dat?
Rijdynamiek en fun in één
De QV3 heeft een pittige motor die exact is afgestemd op het gewicht en gebruik. De motor reageert spontaan op de gashendel.
De QV3 combineert bewegingsvrijheid, rijplezier en gebruiksgemak. Pas op, voor je het weet heb je er een verslaving bij…
Moderne mobiliteit
Dankzij de veiligheid en simpele balans die bij de QV3 ‘ingebakken’ zitten, past hij moeiteloos in het huidige verkeer. Zéker in drukke stedelijke omgevingen.
Bij moderne mobiliteit hoort een andere invulling van onze drukbezette wegen. Qooder beantwoordt daar met de QV3 geheel aan, waardoor steden leefbaarder worden, files kleiner en je plezier extra toeneemt.
QOODER IN DETAILS
- Dashboard met LCD-scherm incl. multifunctionele tripcomputer
- Aerodynamisch windscherm
- HTS ™ veer- en kantelsysteem vóór
- 14 inch glanzend zwarte lichtmetalen voor- en achterwielen
- Strak en slank vormgegeven stuur
- Krachtig geïntegreerd remsysteem op 4 wielen
- 2 opbergvakken met 12V- en USB-aansluiting
- Passagierszitgedeelte elektrisch te openen als klep
- Tankcapaciteit 14 liter
- Centraal uitlaatsysteem
- HTS ™ veer- en kantelsysteem achter
- Centraal geplaatste 399 cc motor (32,5 pk) met geïntegreerd differentieel
- Dubbele achterwielaandrijving met dubbele riem
Type
|
Enkele cilinder, 4 takt, 4 kleppen
|
Cilinderinhoud
|
346 cc
|
Boring x slag
|
82 x 65,6 mm
|
Koelsysteem
|
Vloeistofgekoeld
|
Maximaal vermogen
|
21,2 kW (28,9 pk) bij 7000 rpm
|
Maximaal koppel
|
31,8 Nm bij 5500 rpm
|
Brandstof
|
Benzine
|
Smering
|
Trochoïdepomp, carter onder het blok (‘wet-sump’)
|
Ontsteking
|
Elektronisch
|
Transmissie
|
Automatisch, droog-centrifugaal met CVT – Continue Variabele Transmissie met V-riem
|
Homologatie
|
Euro 4 – L5e-A
|
Verbruik
|
4,1 l / 100 km (volgens WMTC)
|
CO2 uitstoot
|
92 g / km (volgens WMTC)
|
Hoogte
|
1310 mm (1360 mm incl. windscherm)
|
Lengte
|
2270 mm (2350 mm incl. topkoffer)
|
Totale breedte
|
840 mm
|
Wielbasis
|
1560 mm
|
Spoorbreedte voorzijde
|
550 mm
|
Stuurhoek
|
35 °
|
Massa rijklaar
|
220 kg (incl. volle brandstoftank)
|
Maximum toelaatbare massa
|
440 kg (incl. bestuurder, passagier, bagage)
|
Frame
|
Stalen buizen
|
Voorwielophanging
|
HTS Systeem ™ (hydro-pneumatisch systeem)
|
Achterwielophanging
|
Dubbele verstelbare hydraulische schokdemper
|
Remsysteem
|
Linkerhendel en pedaal: alle wielen Rechterhendel: voorwielen
|
Voor- en achterrem
|
Voor: 2 schijven Ø240 mm, hydraulische remklauwen Achter: Enkele schijf Ø 256 mm, hydraulische remklauw
|
Tankinhoud
|
13,2 liter
|
Banden vóór
|
110/80 – 14 M / C 53P
|
Band achter
|
140/70 – 15 M / C 69P
|
Velgen voor
|
2,75 x 14
|
Velg achter
|
3,75 x 15
|